poniedziałek, 9 września 2013

Biała, drewniana podłoga

Biała podłoga - jej zwolennicy są bezgranicznie zakochani w białym drewnie, uwielbiają jego świeży i jasny wygląd. Przeciwnicy twierdzą, że jest niepraktyczna, szybciej się brudzi ( wszystkie rodzaje podłóg brudzą się przecież tak samo;) ) i sprawia, że pomieszczenia wydają się zimne i sterylne. Ja zakochałam się w białej, malowanej podłodze, mimo, że nie jestem (jeszcze) jej posiadaczką. W najbliższym czasie zamierzam wycyklinować świerkową podłogę w pokoju mojej Córeczki i pomalować ją na biało. Dla mnie biała podłoga rozjaśnia pomieszczenia i sprawia, że pomieszczenie wydaje się czyste, nie sterylne, ale czyste 
i zadbane.Plusem samego białego koloru jest jego uniwersalność i ponadczasowość. Jakie jest Wasze zdanie? Może ktoś z Was ma w swoim mieszkaniu/domu białą, drewnianą podłogę? Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem podłogi - mam dla Was kilka inspiracji,dziecięce pokoje z białą podłogą. Mam nadzieję, że Wam się ten post do czegoś przyda i rozwieje wątpliwości co do wyboru podłogi :). 





Zdjęcia : theeverythingsinmylife.blogspot.no, frivole.us, boligpluss.no 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie taka podłoga jest bardzo ładna i tylko zastanawiam się jak jest z jej trwałością. Jeśli jest to drewno to wtedy raz na jakiś czas można wezwać fachowców z http://cyklinowanie.szczecin.pl/ aby wykonali niezbędne cyklinowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie samo posiadanie drewnianej podłogi moim zdaniem jest bardzo fajną sprawą i jak ja będę niedługo robił remont to także się na taką zdecydowałem. Fajnie, że w sklepie https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane bez problemów udało mi się znaleźć taką podłogę drewnianą jakiej szukałem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda takie podłogi są niezwykle ładne, ale musimy również wiedzieć jak o nie dbać. Od siebie od razu polecam świetnych specjalistów z http://solum-cyklinowanie.pl/ i wiem, że na cyklinowaniu znają się oni doskonale.

    OdpowiedzUsuń